دفتر مرکزی: تهران - خیابان آزادی - خیابان جیحون - خیابان مرتضوی - پلاک 643 - فروشگاه نوری

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۰۰۵۲۱۵
خط مستقیم : ۰۹۱۲۳۹۹۶۹۱۳

نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس

تاسیسات نوری نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس در تهران می‌باشد. باید بدانید شرکت پنتاکس یک شرکت بین‌المللی ساخت پمپ در ایتالیا می‌باشد. در این نوشتار به بررسی این شرکت و اطلاعات آن خواهیم پرداخت. پس با ما در تاسیسات نوری همراه باشید.

آنجا که آب وجود دارد ، پنتاکس است. Where there’s water, there’s Pentax

ما در بخش پمپ پنتاکس نوری تلاش داریم تا در چند بخش بطور کامل شرکت پمپ آب پنتاکس را خدمت همراهان عزیز معرفی نماییم. سعی شده است جامع‌ترین محتوای فارسی را برای شما ارائه نماییم. این کامل‌ترین مطلب در نوع خود می‌باشد. پس با ما به دنیای پنتاکس قدم بگذارید.

نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس

اهمیت انتخاب محصول با کیفیت در عرصه صنعت بسیار بدیهی است. به همین دلیل است که اخذ نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس توسط تاسیسات نوری انجام شده است. ما در اینجا در چندین بخش نشان خواهیم داد که شرکت معظم پنتاکس برای چه دلیلی توسط ما انتخاب شده است.

کیفیت ساخت و ارائه خدمات پس از فروش توسط نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس نوری تضمین و تایید شده است. شما می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت نسبت به خرید و نصب انواع پمپ پنتاکس نمایید. ما به دنبال آسایش خیال و راحتی کار شما هستیم. فراموش نکنید یکبار هزینه بهتر از چندین بار تعمیر و دردسرهای آن است.

ما در بخش شرکت پتاکس را بررسی کرده‌ایم که عبارتند از

  1. ماموریت
  2. سازمان
  3. رهبر صنعت
  4. فن‌اوری و تکنولوژی
  5. منابع انسانی
  6. تولید
  7. کنترل کیفیت
  8. فروش
نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس

نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس

ماموریت

پس از گذشت بیش از 20 سال فعالیت تجاری ، سرانجام رهنمودهایی که بر توسعه صنعتی Pentax Industries SpA حاکم و هدایت شده است ، ردیابی و پیگیری می‌شوند. اقدامات و فرآیندها با هدف اصلی واضح ایجاد ارزش و منافع برای بخش‌های مختلف فرایند تولید و توزیع با یکدیگر در هم آمیخته‌اند.

تخصیص منطقی از منابع موجود ، همراه با یک برنامه پالایش شده از تمرکززدایی تولید ، این شرکت را قادر ساخته است که هر بار به سرعت با شرایط سریع بازار خود را سازگار کند.

ما از منظر دقیق سیاست “رضایت مشتری” بر چند مورد بسیار حساس متمرکز هستیم.

  • تمرکز نزدیک بر بازارها؛
  • متعهد به پاسخگویی به نیازهای خاص مناطق مختلف؛
  • پاسخگویی با توجه ویژه به پیشرفت فناوری.

“ایجاد ارزش هدف اصلی ماست” Gianluigi Pedrollo ، رئيس هیئت مدیره صنایع پنتاکس

سازمان

دفتر مرکزی شرکت پنتاکس در منطقه صنعتی ورونلا ، تنها چند کیلومتری ورونا ایتالیا واقع شده است. به تازگی امکانات تولید جدید هم در ایتالیا و هم در خارج از کشور خریداری شده است. با گذشت سالها ، این شرکت سازمانی را تأسیس کرده است که بتواند از فعالیت‌های تجاری به طور مناسب پشتیبانی کند. توجه به تهدیدهای اقتصاد جهانی بسیار مهم است. بنابراین مجموعه ما با داشتن یک شبکه گسترده ، آن را به شرکت‌هایی که در حال حاضر در بازار فعالیت دارند متصل کرده و توانایی خود را در مواجهه با تهدیدهای پنهان ناشی از اقتصاد جهانی تقویت می‌کند.

محصولات PENTAX در بیش از 100 کشور جهان حضور دارد. بدین منظور نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس نوری در تهران واقع است. از جمله توانایی‌های دیگر برای غلبه بر موانع واردات که توسط تعدادی از دولت‌ها وضع شده است ، ما با رایزنی توانسته‌ایم این موانع را برطرف نماییم. این شرکت قادر است تا با هر بازاری بطور جامع گفتگو کند ، و تخصص خود را در اختیار هر کسی که نیاز دارد قرار دهد.

رهبر صنعت

چندین سال است که PENTAX سهم بزرگی از بازار جهانی پمپ‌های موتور-محور را به خود اختصاص داده است. بخش فروش دائماً به لطف طیف وسیعی از کالاهایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد ، امکان پوشش بیشتر برنامه‌های کاربردی در زمینه پمپ را فراهم می‌کند. این فقط برای آن است تا بتواند خدمات بهتری را به مشتریان فعلی ارائه دهد و بازارهای جدید را باز کند.

تمرکز دقیق روی بررسی‌های بازار قرار دارد. هدف این است که بتواند هرگونه نیاز جدید را بلافاصله به بخش تحقیق و توسعه منتقل کند. چراکه بهترین راه برای توسعه و پیش‌بینی مناسب سناریوهای آینده ، همین است. طیف وسیعی از محصولات بسیار گسترده توسط شرکت پنتاکس ارائه شده است. به همین دلیل این شرکت امروز قادر است بسیاری از نیازهای مختلف را تأمین کند. مهمتر از همه ، پنتاکس این‌ها را مدیریت می‌کند تا هر بار یک محصول با کیفیت بالا را با قیمت مناسب تهیه کند.

“محصولی با کیفیت و قابل دسترسی برای همه” جورجیو پدرولو ، مدیر کل

نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس

نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس نوری

فن‌آوری و تکنولوژی

برای این شرکت ، حفظ استانداردهای فن‌آوری بالا کاملاً ضروری است. زیرا این تنها عامل اساسی بمنظور ارائه محصول نهایی با کارایی بالا با قیمت جذاب و مقرون به صرفه برای کاربر نهایی است. با برون سپاری تعدادی عملیات ، PENTAX توانسته است از درجه بالایی از تخصص‌های به دست آمده توسط هر تهیه کننده‌ی واحد بهره‌مند شود. از این طریق شرکت تا حد زیادی بر عملکرد محصول نهایی و البته بر قابلیت اطمینان آن متمرکز می‌شود.

افزایش اتوماسیون در چرخه تولید باعث کاهش نسبی کارمندان نشده است. اگر در واقع ، از یک طرف ، استفاده از ابزارها و رویه‌های الکترونیکی فنی ، نیاز به مداخله انسان را به میزان قابل توجهی کاهش داده باشد ، از سوی دیگر ، منابع موجود در بخش‌های دیگر از جمله کنترل کیفیت برای توسعه محصولات جدید، مورد استفاده مناسب قرار گرفته است. به همین خاطر کارمندان ما کم نشده‌اند.

منابع انسانی

منابع انسانی تنها میراث واقعی شرکت است. پنتاکس PENTAX همواره از نزدیک روی توسعه هم‌افزایی‌های جدید و پرکارتر متمرکز است. در هر یک از شرکت‌های خاص مجموعه، از همکاران معتبر و با انگیزه که قادر به توسعه مهارت‌هایی از قبیل حفظ همیشگی استانداردهای حرفه‌ای بسیار بالا می باشند ، استفاده شده است.

به‌روزرسانی منظم اعضای کارمندان و پیوند مداوم افراد جدید ، با تجربه گسترده کارگرانی که سال‌ها در این شرکت بوده‌اند ، کاملاً تلفیق شده است. این شرکت با رعایت دقیق قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به حمایت از کارگران و سلامتی آن‌ها فعالیت می‌کند. شرکت دائماً در مورد روش‌ها و متدهای جدیدی که قادر به رفاه حال کارمندان خود است ، تحقیق می‌کند. این تعهد همیشگی ماست.

تولید

تولید در چندین خط مونتاژ ، پایان و آزمایش ، توسعه یافته است.

از تولید روزانه 600 دستگاه در روز که در سال 1990 بر روی دو مدل پمپ‌های موتور محور متمرکز شده است ، تولید کنونی به بیش از 4000 دستگاه و 150 مدل مختلف رسیده است. کلیه ماشین‌ها (نه بطور تصادفی) تحت آزمایش‌های الکتریکی و هیدرولیکی ضد انحراف  قرار دارند.

انعطاف پذیری در تولید ، به معنای سرعتی که در اجرای سفارشات و توانایی انطباق با تغییرات در تقاضا ، چه از نظر کمیت و چه از نظر کیفیت ، همواره ویژگی متمایز شرکت بوده است. چندین دهه تجربه و تمرکز نزدیک بر نوآوری تکنولوژیکی ، این شرکت را قادر ساخته است که تقریباً در زمان واقعی با شرایط سریع بازار سازگار شود.

کنترل کیفیت

سیاست شرکت پنتاکس PENTAX در ارتقاء مداوم کلیه فرآیندها ، تولید و سازمان‌محور است. این تعهد با معرفی یک سیستم کیفیت مجاز مطابق با مقررات استاندارد UNI EN ISO 9001 و سیستم مدیریت محیط زیست مطابق با استاندارد UNI EN ISO 14001: 2004 تأیید شده است. همچنین برنامه‌ریزی سیستم مدیریت بهداشت کارگر مطابق با استاندارد OHSAS 18001: 1999 در دست اجراست.

تمام راه‌حل‌های پنتاکس برای خطوط تست ضدخرابی محصولات بصورت تست تصادفی انجام می‌گردد. همچنین تمام محصولات تست خرابی الکتریکی و هیدرولیکی بصورت غیر تصادفی انجام می‌شوند. توجه داشته باشید که پنتاکس دو اتاق کاملاً خودکار مجهز به تجهیزات پیشرفته فناوری را برای مطالعه و آزمایش نمونه‌های جدید طراحی شده ، ایجاد کرده است. در این اتاق‌ها ، همه دستگاه‌ها را برای آزمایش عملکرد خود ، در شرایط بسیار سخت ، تحت آزمایش‌های خاص قرار می‌دهد. چراکه کیفیت اصل اساسی در پنتاکس است.

نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس

نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس در تهران

فروش

در پنتاکس مشتریان ما خانواده ما هستند. هدف بخش فروش ایجاد مشارکت تجاری پایدار است و این اولویت اصلی پنتاکس است. ما می‌دانیم رضایت مشتریان تبدیل به یک بخش فعال در یک روند رشد و بهبود می‌شوند. به همین دلیل بخش فروش همیشه نیازهای هر کشور و بازار را رعایت می‌کنند.

رضایت مشتری یک سرمایه اصلی برای مجموعه ما است. این مساله وجهه شهرت ما است. پنتاکس همواره با نمایندگی‌های خود در زمینه حمایت از پروژه‌های اجتماعی و فرهنگی همکاری داشته است. ما یادآور می‌شویم که یکی از متعهدترین نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس مجموعه تاسیسات نوری در ایران می‌باشد. رضایت ، انعطاف‌پذیری ، اعتماد و بروزرسانی مداوم از مؤلفه‌های همکاری‌های موفق فی‌مابین است.

“مأموریت ما ایجاد مشارکت قوی و صادقانه با مشتریان است” مدیر فروش پنتاکس P. Meneguzzo

فروش در سراسر جهان

سیستم‌های کاملاً بسته‌بندی شده با دو پمپ نصب شده بر روی یک قاب پایه معمولی کاملاً بسته‌بندی شده و به یک کشتی انبساط ایستاده وصل می‌شوند. تمام واحدها دارای منیفولد ورودی و خروجی STEEL هستند. که دارای شیرهای ایزوله و غیر برگشتی است. هر واحد از قبل سیمی ، تست شده و آماده بهره‌برداری اتوماتیک است. (رله خرابی فاز به صورت استاندارد) تمام واحدها 100٪ آماده به کار در برابر پمپ یا خرابی موتور هستند. این منجر به 200٪ از جریان طراحی می‌شود که برای اوج یا تقاضای فوق‌العاده تأمین شود. قیمت‌ها برای فروش در ژوهانسبورگ هستند. این سیستم‌ها جهت سفارش اختصاصی تولید می‌شوند. لطفاً جهت سفارش 15 تا 20 روز کاری از تاریخ سفارش رسمی را مدنظر قرار دهید.

به دلیل نوسانات جداول قیمت حذف شد. برای دریافت قیمت روز تماس بگیرید.

محصول سری CAM

مورد استفاده – مخازن اتوکلاو ، برای انتقال مایعات و تخلیه مخازن. همچنین برای باغبانی استفاده می شود ساخت و ساز آلومینیوم؛ پروانه در NorylFEATURES

– محفظه پمپ چدن با ورودی و خروجی پیچیده؛ براکت موتور چدنی یا داخل

یاتاقان؛ محدوده دمای مایع 0 – 50 ¡C؛ حداکثر فشار عملیاتی 6 بار. MOTOR – چرخش برای مدل های سه فاز. بنا به درخواست –
INOXR 80 INOX 80 INOX 100

موارد استفاده – nks

ویژگی های ساختاری – 303 نگهدارنده مهر و موم مکانیکی از جنس استنلس استیل؛ پروانه نوریل برای INOXR؛ فولاد ضد زنگ AISI 304 یا Noryl برای سایر مدل ها؛ سرامیک – فشار پاک کننده 6 گرافیت. MOTOR – چرخش برای مدل های سه فاز. در درخواست – دیگر ولتاژها و فرکانسهای عامل. مهر و موم مکانیکی ویژه؛ مایعات مخصوص
استفاده – سیستم؛ هنگام اتصال به مخازن اتوکلاو ، یک سیستم فشار اتوماتیک می آید.

ساخت و ساز در نوریل

ویژگی ها – درپوش پمپ چدن با ورودی و خروجی پیچیده؛ براکت موتور چدن؛ پروانه

بلبرینگ؛ محدوده دمای مایع 0 – 50 درجه سانتیگراد؛ حداکثر فشار عملیاتی 6 بار. موتور – چرخش برای مدل های سه فاز. در درخواست – دیگر ولتاژها و فرکانسهای عامل. مهر و موم مکانیکی ویژه؛ مایعات مخصوص

نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس

نمایندگی رسمی پمپ پنتاکس نوری

سری PM

مورد استفاده – با نسبت قابل توجهی بین عملکرد و خروجی مورد نیاز مشخص می شود. ویژگی های ساختاری – پوشش بدنه پمپ چدن (وزارت نیرو) با باز و ورودی و تحویل نخ؛ پمپ

دامنه خنثی 0 – 90 درجه سانتیگراد؛ حداکثر فشار عملیاتی 6 بار (8 بار برای PM80). موتور –

چرخش برای مدل های سه فاز. در درخواست – دیگر ولتاژها و فرکانسهای عامل. مهر و موم مکانیکی ویژه؛ مایعات مخصوص

مدل CP

موارد استفاده – اجتناب از خطر انسداد ویژگی های ساخت و ساز – پوشش چدن و ​​برنجی از پمپ های چدن و ​​برنج با ورودی و بازشوئی موضعی. محدوده دمای شعاع 0 – 90 درجه سانتیگراد؛ حداکثر فشار عملیاتی 6 بار (8 بار برای CP75). موتور –
چرخش برای مدل های سه فاز. در درخواست – دیگر ولتاژها و فرکانسهای عامل. مهر و موم مکانیکی ویژه؛ مایعات مخصوص
موارد استفاده – ویژگی های ساخت و ساز – پوشش چدن و ​​پمپ مسی برنجی با دهانه های باند (ورودی جانبی)؛ نانوگرم موتور چدن؛ محدوده دمای مایع 0 – 90 ° C؛ حداکثر فشار عملیاتی 8 بار. موتور –

چرخش برای مدل های سه فاز. در درخواست – دیگر ولتاژها و فرکانسهای عامل. مهر و موم مکانیکی ویژه؛ مایعات مخصوص
CM 50-310

موارد استفاده – منحنی برای تضمین فشار ثابت حتی هنگامی که حجم تحویل متفاوت است.

ساخت و ساز CM75 و CM100 .؛ ویژگی های پروانه در Noryl

محدوده دمای مایع 0 – 90 درجه سانتیگراد (0 – 50 درجه سانتیگراد اگر پروانه ای در حمایت از Noryl ® یا آلومینیوم باشد)؛ حداکثر فشار عملگر یاطاقان توپ نام تجاری ابعاد بسته بندی 6 بار برای مدل های CM50 ، CM75 ، CM100 ، 8 بار برای مدل های بزرگتر). MOTOR – n مدل های سه فاز کلاس. در درخواست – دیگر ولتاژها و فرکانسهای عامل. مهر و موم مکانیکی ویژه؛ مایعات مخصوص

مدل CM 400-550

موارد استفاده – منحنی مسطح برای تضمین فشار ثابت حتی در زمان تحویل. حجم ها متفاوت است. ویژگی های ساختاری – پوشش بدنه پمپ چدن با دهانه های پیچیده؛ براکت موتور چدن؛ پروانه در محدوده پیروزی برنجی 0 – 90 درجه سانتیگراد؛ حداکثر فشار عملیاتی 8 بار. موتور -. در درخواست – دیگر ولتاژها و فرکانسهای عامل. مهر و موم مکانیکی ویژه؛ مایعات مخصوص


مدنظر داشته باشید که ارسال متریال در حال اجرا و اتمام کار رایگان می‌باشد. و تمامی خدمات تاسیسات نوری با 2 سال ضمانت اجرایی به صورت کتبی در قرارداد می‌باشد.


به طور كلی پمپ دستگاهی است که انرژی مكانیكی را از یک منبع خارجی گرفته و آن را به سیالی که از آن عبور می‌نماید منتقل می‌كند. خبرگان امر می ‌دانند که تقسیم‌بندی پمپ‌ها بر اساس عوامل گوناگونی همچون،

  1. نحوه انتقال انرژی به سیال،
  2. نوع سیال،
  3. متریال به كار رفته در ساخت پمپ و …

صورت می‌گیرد.

در اكثر منابع و مراجع ترجمه شده، این تقسیم‌بندی بر اساس مسائل تئوریک و آكادمیک بوده و بیشتر، پمپ‌های سانتریفیوژ مورد توجه بوده‌اند. در این مقالات سایت سعی بر این بوده آشنایی مختصری با انواع پمپ‌های موجود در صنایع بر اساس موارد عملی و كاربردی صورت پذیرد.

در صورت نیاز به انواع پمپ‌های صنعتی ، مشاوره و اطلاعات فنی بیشتر با كارشناسان تاسیسات نوری تماس حاصل فرمایید و یا به سایت www.noorihvac.com  مراجعه كنید.


استفاده از خدمات متنوع پمپ پنتاکس گروه تاسیسات نوری

سایر خدمات گروه صنعتی نوری

  • اجرای لوله‌کشی ساختمان
  • اجرای لوله‌کشی آب سرد و گرم
  • اجرای لوله‌کشی شوفاژ و فاضلاب
  • اجرای انواع سیستم‌های گرمایشی
  • اجرای انواع سیستم‌های سرمایشی
  • انعقاد قرارداد تعمیر سالیانه تاسیسات ساختمان
  • انعقاد قرارداد نگهداری سالیانه تاسیسات ساختمان
  • طراحی انواع لوله‌کشی ساختمان
  • طراحی دوبعدی و سه‌بعدی سیستم‌های لوله‌کشی ساختمان
  • تهیه نقشه‌های دو بعدی از سیستم‌های تاسیساتی
  • تهیه شبیه‌سازی سه‌بعدی از سیستم‌های تاسیساتی

برای بهره‌مندی از خدمات گروه تاسیسات نوری می‌توانید از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

تلفن‌های تماس ما:  02166005215 – 09123996913

ایمیل: rezanoori1984@gmail.com

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ، کارشناسی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب نمایید
برای مشاوره با کارشناسان ما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از طریق واتساپ با ما در تماس باشید، ما در کوتاهترین زمان پاسخگوی شما هستیم.